Jaarverslag 2014

Met trots presenteren wij het Jaarverslag 2014. Afaayo is trots op wat er allemaal is gerealiseerd in het afgelopen jaar. Het verslag biedt een goed inzicht in hoe Afaayo ervoor staat. Over het algemeen zeer goed menen wij. En daar we Afaayo ook graag op de lange termijn duurzaam houden werken we in 2015 aan een stabielere financiƫle basis. Sinds januari dit jaar is er al veel gedaan en we hebben een zeer ambitieuze agenda voor de periode tot en met december. Help mee onze doelstellingen te bereiken!

Klik hier voor het Jaarverslag 2014 in PDF-formaat.

Notice: compact(): Undefined variable: limits in /customers/9/8/8/afaayofoundation.org/httpd.www/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 853 Notice: compact(): Undefined variable: groupby in /customers/9/8/8/afaayofoundation.org/httpd.www/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 853
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /customers/9/8/8/afaayofoundation.org/httpd.www/wp-includes/formatting.php on line 4382 Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /customers/9/8/8/afaayofoundation.org/httpd.www/wp-includes/formatting.php on line 4382 Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /customers/9/8/8/afaayofoundation.org/httpd.www/wp-includes/formatting.php on line 4382

Geef een reactie Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /customers/9/8/8/afaayofoundation.org/httpd.www/wp-includes/formatting.php on line 4382